В пост 38 съм качил три PDF-а с пълно описание и схеми на трите разновидности на подгреви при 156-ците разделени по години, в които са монтирани.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дойде зимата и ме накара да се замисля
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеВ пост 38 съм качил три PDF-а с пълно описание и схеми на трите разновидности на подгреви при 156-ците разделени по години, в които са монтирани.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКои са трите разновидности? Според мен в първите 2 pdf - а се описва една и съща система.
При "калориферът" си е видно различна.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеОгледай внимателно таблата с предпазителите и някои други дреболии. Принципно схемите са идентични, но монтажните имат разлики. Става въпрос за подгряването на антифриза.
При "калориферът" си е видно различна.
Спокойно може да се каже, че системите са 2.
По-старата - тази с подгрев на антифриза и по-новата - тази с калорифера.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=66485&page=2 Темата е разисквана и преди.
Добре, къде се намират b38b и b38a, тези до горивния филтър ли са или да търся на друго място? Каквотрябва да се прави при самата диагностика, за да се подкара системата, моля някой, който е правил диагностоката на а156 да каже цъкнах тук и тук, ако не искате да споделяте безплатно ще си платя!Last edited by van_dal; d.m.y г., 22:41.156 Sportwagon 02'
Comment
-
Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщениеhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=66485&page=2 Темата е разисквана и преди.
Добре, къде се намират b38b и b38a, тези до горивния филтър ли са или да търся на друго място? Каквотрябва да се прави при самата диагностика, за да се подкара системата, моля някой, който е правил диагностоката на а156 да каже цъкнах тук и тук, ако не искате да споделяте безплатно ще си платя!
За да си сигурен дали всичко хардуерно ти е в ред най-добре мери при двете управляващи релета зад жабката (стигат се и от долу без да я махаш) ако са захранени значи остава само активацияAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Колеги при мен се получи следния проблем,като се опитвам да се вържа с климатроника и ми показва грешен ISO код,на какво ли се дължи?
и не мога да тествам релетата?
пробвах с мултицета и до двата бушона идва ток,даже замерих и релетата и там има 12 v но не става с тест да се подкара и така все още не мога да го подкарам и да заработи,проблема е че тик при нас в Рудозем,няма кой да ми помогне и е много кофти.
дайте акъл как да го подкарам по друг начин,как се активира през прокси не виждам опция на МЕС и ФЕС?
Comment
-
Леко съм озадачен от поведението на системата. След активирането имам усещане че системата ако сработва то е само когато колата е в движение. А в момента е твърде студено да почна акробатиката с мултицета.
Може ли да помоля някой колега който е сигурен че при него всичко функционира да опише поведението на управлението на климатроника. Интересува ме каква е посоката и силата на въздушната струя при запалване на колата (респективно при включване на калориферите)Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщениеХора никой ли няма да помогне с моята дилема!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеЛеко съм озадачен от поведението на системата. След активирането имам усещане че системата ако сработва то е само когато колата е в движение. А в момента е твърде студено да почна акробатиката с мултицета.
Може ли да помоля някой колега който е сигурен че при него всичко функционира да опише поведението на управлението на климатроника. Интересува ме каква е посоката и силата на въздушната струя при запалване на колата (респективно при включване на калориферите)
Миналата седмица активирах на 3 147-и и 3 Кроми,държат се точно така,както каза Емо.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеЛеко съм озадачен от поведението на системата. След активирането имам усещане че системата ако сработва то е само когато колата е в движение. А в момента е твърде студено да почна акробатиката с мултицета.
Може ли да помоля някой колега който е сигурен че при него всичко функционира да опише поведението на управлението на климатроника. Интересува ме каква е посоката и силата на въздушната струя при запалване на колата (респективно при включване на калориферите)Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКакво ти активираха на теб по-точно, че ми е много интересно?Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment